Posle kopije brenda "lešnik karamele" pojavila se i kopija čuvenih "negro" bombona, koje su takođe uvezene iz Turske, saopštila je kompanija Pionir i istakla da "negro" plagijati, za razliku od karamela, nisu dospele do kupaca.

 

"Cena naših i tih karamela sa 'krivotvorenim žigom' je ista, čak su se našle jedna pored drugih u prodavnicima i kupac je doveden u zabludu o njenom poreklu i kvalitetu", rekla je portparolka kompanije Vesna Vlatković, na konferenciji za novinare, napominjući da kupac teško može da razlikuje kesice ovih bombona.

Posle kopije brenda "lešnik karamele" pojavila se i kopija čuvenih Pionirovih "negro" bombona

Posle nedavnog upozorenja javnosti da se pojavila kopija Pionirovih "lešnik karamela", koja još može da se nađe u nekim prodavnicama, kaže Vlatković, dobijene su informacije da se na udaru našao i Pionirov najpoznatiji brend - "negro". Ovi proizvodi nisu stigli do potrošača jer su maloprodajni i veloprodajni kupci odbili da ih stave na svoje police, prepoznajući kopiju, rekla je Vlatković i ocenila da je brend u savremenom svetu najznačajnija vrednost neke firme i da je najveća šteta "Pioniru" učinjena time što su potrošači, ne znajući da to nisu njihove bombone, sigurno primetili razliku čime se njihovo poverenje dovodi u pitanje.

Vlasnik "Pionira" Miroljub Aleksić rekao je da su nadležni, ministarstvo finansija i poljoprivrede, reagovali brzo i doneli rešenje da se sva količina kopiranog proizvoda zapleni i povuče sa rafova.

Veliki je problem što neka firma sa par zaposlenih može da vam ugrozi posao vredan milione evra na kojem je angažovano puno ljudi, rekao ja Aleksić i dodao da su predstavnici novobeogradske firme koja je uvezela kopiju drsko odbili da razgovaraju sa "Pionirom" kako bi se rešio problem pa, navode iz kompanije, predstoje sudski postupci.


izvor: vesti-online.com