Menadžer hedž fonda Erik Džekson izjavio je za američku televizijsku mrežu CNBC da bi u sledećih pet do osam godina Fejsbuk mogao da nestane. Obrazložio je zašto će se to dogoditi.

 

"Yahoo još uvek zarađuje novac, to je još uvek isplativo, još uvek ima 13.000 zaposlenih, ali to je 10 posto od vrednosti koju je imao 2000. godine. Za sve dalje namere i svrhe, on je nestao", rekao je Džekson, a prenosi ValueWalk.com.

Džekson kaže da će Fejsbukova moć "erodirati" zbog neprestanog rasta mobilnog weba kome ova društvena mreža na sve načine pokušava da se prilagodi. Fejsbuk je na berzu izašao 18. maja, a početna cena deonice bila je 38 dolara. Do danas je njegova cena pala za 28 posto na 26.90 dolara.

Džekson je rekao da postoje tri vrste internet kompanija. Prva generacija kojom dominiraju Google i Yahoo služila je kao web portali koji su akumulirali sadržaje na jednom mestu.

Druga generacija pripada društvenom umrežavanju, a tu očigledno vlada Fejsbuk. Treća generacija internet kompanija nastoji da iskoristi prednosti mobilnog pristupa internetu, odnosno mobilne platforme.

Džekson je istakao da Fejsbuk može da kupi gomilu mobilnih kompanija, ali to je još uvek velika, debela web stranica, počemu se razlikuje od mobilnih aplikacija.


izvor: smedia.rs