webinfo

A+ A A-

“Tanderbal” - festival za skoro 6 miliona dinara

b_670_0_16777215_00_images_Tijana_000_Desavanja4_tanderbal.JPGU utorak, 19. septembra, u maloj sali opštine Bečej, Goran Sadžakov, v.d. direktor Turističke organziacije Bečej, održao je konferenciju za medije povodom nedavno završenog letnjeg festivala “Tanderbal”.

 

Pitanje koje je javnost, možda, i najviše interesovalo bilo je koštanje celog festivala. Kako je direktor Sadžakov rekao na konferenciji, troškovnik ovogodišnjeg “Tanderbala” je 5.8 miliona dinara. Konkretno, opština Bečej je izdvojila 4.330.000 dinara iz budžeta, sopstvena sredstva Turističke organizacije iznosila su nekih 440.000 dinara, a pokrajinski sekretarijati za kulturu i poljoprivredu podržali su ovu manifestaciju sa, ukupno, 1.096.000 dinara.

Upitan za eventualnu podršku sponzora “Tanderbalu”, Sadžakov se zahvalio Gomex-u i Komaxu. Kako kaže, prva firma podržala je manifestaciju sa 5.000 dinara, dok je druga izradila stalke za jarbole koje nije naplatila.

Što se rashodne strane tiče, najveći deo sredstava utrošen je na angažman izvođača i to čak 1.4 miliona dinara. Bina koja je korišćena sva tri dana festivala, uz prateću opremu, koštala je 440.000 dinara. Značajnija sredstva odvojena su i za propagandne materijale, nekoh 880.000 dinara, dok su troškovi promocije širom Vojvodine izneli 715.000 dinara. Nabavka tendi (njih 70), prsluci za spasavanje i vatromet, izneli su preko 660.000 dinara.  

Ideja celog festivala bila je da se u fokusu festivala nađe Tisa i aktivnosti oko Tise, aktivnosti na vodi i oko vode. Bečej je najveća potiska opština i do sad je, donekle, zapostavio taj vid turizma i aktivnosti na samoj reci” istakao je Goran Sadžakov, posebno naglasivši da je cilj ovogodišnjeg festivala bila motivacija Bečejaca da ponovo izađu na reku. On je dodao i da je prema analizama organizacionog tima, ali i prema reakcijama građana, očigledno da je dobar posao urađen.  Ipak, iako je jedan “Tanderbal” završen, pripreme za sledeći već počinju jer kako kaže: “Imamo proizvod. Taj proizvod treba dobro “upakovati” i dobro markentinški predstaviti da bi broj ljudi koji dolaze na festival svake godine bio sve veći”.

Prema procenama organizatora oko 15.000 ljudi posetilo je prvi bečejski Tanderbal, a organizacioni tim smatra da su za ovu količinu novca angažovani adekvatni izvođači, dok je Sadžakov dodao i da “popularno ime košta više novca” i pri tom istakao želju da što veći broj aktivnosti bude tokom dana umesto da fokus bude na večernjim koncertima.

SLIČNE VESTI IZ DRUŠTVA

POSLEDNJE DODATO

IMPRESUM: Naziv medija: WEBINFO* Registarski broj: IN000118* Osnivač: INFO-NB* Matični broj osnivača: 28028512* sedište osnivača: Milorada Popova 1, Novi Bečej* Glavni urednik: Tijana Janković