Pitanja na teoretskom ispitu za buduće vozače biće konkretnija, jasnija, lakša i kriterijumi za prolaznost biće za deset odsto blaži u odnosu na stari sistem. Novine su i da neće biti zadataka s raskrsnicama, sva pitanja biće na zaokruživanje i vrednovaće se od jednog do tri boda.

 

Na testovima se neće naći raskrsnice
Sledeće nedelje Ministarstvo unutrašnjih poslova objaviće oko 3.500 pitanja koje očekuju na teoretskom ispitu buduće vozače. Milenko Jezdimirović, predsednik grupacije auto-škola i član Radne grupe koja je osmislila pitanja, otkriva za „Blic“ detalje koji očekuju buduće vozače.

- Pitanja su jasnija, dostupna su svima i polaznici će proći kroz teoretsku nastavu koju su do sada izbegavali, i to su najbitnije promene. Zatim, sva pitanja su na tip zaokruživanja, pa su samim tim lakša jer nema dopunjavanja odgovora. Kriterijum je blaži, jer da bi položio, kandidat mora da osvoji 80 od 100 poena, a do sada je uslov za prolaznost bio 90 odsto - pojašnjava Jezdimirović.

Minimalna cena 1.700 dinara

Svaki kandidat može da polaže neograničen broj puta, ali dok ne položi teoretski ispit, ne može da sedne u automobil i počne s praktičnom obukom. Minimalna cena teoretskog ispita iznosi 1.700 dinara (918 dinara troškovi auto-škole i 792 dinara MUP). Međutim, svaka auto-škola ima pravo da poveća cenu ispita.
On ističe da će A kategoriju test činiti 40 pitanja, B kategorija 42, a za C i D kategoriju polaznici će odgovarati na 50 ispitnih pitanja.

- Zaista nema potrebe da se plaše teoretskog ispita. Onaj ko prođe predavanja i vežbe, plus pitanja koja su javna, ne bi trebalo da strahuje od ispita. Ispitivači neposredno pre ispita prave test kombinaciju, a ispit će trajati 60 umesto dosadašnjih 45 minuta. Neće biti situacija sa raskrsnicama, od kojih su vozači do sada najviše strahovali, već će pitanja biti konkretna situacija u pogledu prvenstva prolaza - otkriva Jezdimirović.

Najmanje deset, a najviše 30 kandidata moći će odjednom da polaže teoretski ispit, a auto-škole su obavezne da snimaju celokupni ispit.

- Svako pitanje nosi od jednog do tri boda, u zavisnosti od sadržaja, značaja i grupe pitanja. Poznavanje znakova nosiće jedan bod, a recimo postupanje u saobraćaju najviše, tri boda. To je zato što polaznici moraju da nauče kako da se ponašaju u saobraćaju, šta je bezbedno i da poznaju pravila i zakon. Ostalo će sve naučiti kroz praksu vožnje. Dakle, teoretski ispit je sada dosta korisniji - najavljuje Jezdimirović.


izvor: blic.rs


 

NAJČITANIJE

Od ponedeljka do srede naredne nedelje, najavljena nova ...

Posao za prodavca u Bečeju ...

U Novom Bečeju, stanovnici sada mogu preuzeti nalepnice...

Zbog remonta distributivnih trafo-stanica, izgradnje pri...

Predsednik opštine Bečej Vuk Radojević i njegovi sara...

Brantner DOO Novi Bečej obaveštava građane o izmenjen...

NAJNOVIJE

Tražite pouzdan proizvod za održavanje higijene podova...

Na teritoriji opštine Bečej, kada se steknu adekvatni ...

Zbog remonta distributivnih trafo stanica, izgradnje pri...

Obaveštavamo Vas da će ”Ciklonizacija“ AD Novi Sad...

Posao za dva službenika obezbeđenja ...

Posao za dva vozača kombija ...

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Shopify.com
Prihvati
Otkaži
Unknown
Unknown
Prihvati
Otkaži