Izborna lista ili kandidat moći će da iznajmljuju vreme na elektronskom mediju u trajanju do pet minuta u toku dana dok će emiter moći da emituje predizborni plaćeni program najviše do 90 minuta dnevno ali samo van udarnog termina, rečeno je u petak na konferenciji Republičke radiodifuzne agencije (RRA).

 

Član Saveta RRA Goran Peković rekao je da se uputstvo o ponašanju elektronskih medija u predizbornoj kampanji odnosi na predsedničke, parlamentarne, pokrajinske, lokalne i izbore za predstavnike nacionalnih saveta nacionalnih manjina i da je njegov cilj da omogući političkim partijama i pojedincima ravnopravno učešće i ravnomernu zastupljenost u predizbornoj kampanji.

Opštim obaveznim uputstvom o ponašanju elektronskih medija u predizbornoj kampanji RRA kandidatima nije dozvoljeno da u toku predizborne kampanje učestvuju u zabavnim ili dokumetarnim emisijama i filmovima.

Predizborni plaćeni program ne može se emitovati u udarnim terminima odnosno u jutarnjem programu od 6.00 do 9.00 i u periodu od 19.00 do 23.00.

Predizborni plaćeni program emituje se bez prekida i jedna celina ne sme biti duža od 30 minuta s'tim što se dnevno može emitovati najviše od 90 minuta.

izvor: Beta