Prave letnje rasprodaje tek počinju. U drugoj polovini jula nova sniženja, popusti do 70 odsto.

U drugoj polovini jula očekuju se nova sezonska sniženja, najviše garderobe i obuće, koja će trajati do kraja leta kada popusti mogu dostići i do 70 procenata, rečeno je danas za Tanjug u tržnom centru "Delta siti".

U "Delta sitiju" se popusti trenutno kreću od 20 procenata za tehniku do 50 odsto za modne brendove i kozmetiku, a velike letnje rasprodaje počele su u poslednjoj nedelji juna.

Garderoba, aksesoar, obuća i kozmetika mogu se kupiti po znatno nižim cenama, dok tehnika i nakit beleže manji popust.

Popusti su različiti u zavisnosti od artikala, politike brendova, sezone i slično, a konačni iznos sniženja zavisi od količine preostalih artikala iz prethodne sezone koje se nalaze u ponudi, objasnili su u "Delta sitiju".

U "Aldu" ženske cipele koje su koštale 8.900 dinara sa popustom od 50 odsto koštaju 4.450 dinara, a ženske pantalone u "Mangu" snižene su sa 2.490 dinara na 1.229 dinara. Haljina se u "Monsunu" umesto za 7.890 može pazariti za 3.940 dinara.

"Najki" muška majica marke sa 2.990 dinara snižena je na 1.990 dinara dok u "Teji Vejlu" ženski sako staje 1.990 dinara umesto 3.490, a košuljica za devojčice u "Monsunu" je snižena sa 3.390 na 1.690 dinara.

Pored "Delta sitija", i ostali tržni centri u Beogradu su prvih dana jula počeli sa sezonskim rasprodajama, najviše garderobe i obuće, koje se kreću između 30 i 50 procenata.

Predsednica Centra za zaštitu potrošača (CEPS) Vera Vida rekla je za Tanjug da julske rasprodaje nisu novina i da trgovci redovno objavljuju akcije, rasprodaje, sezonska sniženja, kako bi prodali zalihe sezonske robe i privukli potrošače.

"Potrošači u Srbiji još nemaju kulturu ili naviku da čekaju rasprodaje i akcije da bi išli u kupovinu. U razvijenom svetu to nije vezano za ekonomski status potrošača. Bogati ljudi čekaju najavljena sniženja ili rasprodaje kako bi opremili kuću ili kupili sebi nešto", naglasila je ona.

Veoma je bitno da na rasprodaji nije roba sa greškom ili falš roba i takva u potpunosti prati sva prava za potrošača koje imaju artikli koji nisu na sniženju, objasnila je Vida.

Međutim, kako je primetila predsednica CEPS-a, rasprodaje u Srbiji još nisu kao u svetskim metropolama i zemljama EU.

"Često se dešava da trgovci pred rasprodaju podignu cenu neke robe, a kada krenu rasprodaje ima cenu koja je 'prava', tako da o sniženju nema govora", istakla je Vida.

Prema njenim rečima, dolaskom velikih trgovinskih lanaca situacija se menja u korist potrošača, ali zbog ekonomske krize i niskog životnog standarda potrošača u Srbiji, rasprodaje prolaze na izvestan način nezapaženo.

(Tanjug)


PROČITAJTE JOŠ...

 

NAJČITANIJE

Topli dani su tu i zaštita od sunca postaje ključna, k...

Dom zdravlja Bečej najavio je organizaciju preventivnih...

Posao za građevinskog tehničara. ...

U nedelju, 21. aprila 2024. godine, od 08 do 14 časova...

Zbog remonta distributivnih trafo stanica, izgradnje pri...

Zvuk bušilice niko ne voli, ali redovne posete stomatol...

NAJNOVIJE

Hormonski disbalans je stanje koje može značajno utica...

U okviru sistematske akcije zaštite zdravlja građana o...

Brantner DOO Novi Bečej obaveštava građane o izmenjen...

Zbog remonta distributivnih trafo-stanica, izgradnje pri...

Posao za prodavca u Bečeju ...

Srbija se, poput mnogih drugih zemalja, suočava sa prob...

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Shopify.com
Prihvati
Otkaži
Unknown
Unknown
Prihvati
Otkaži