Japanski proizvođač piva "Kirin" je za tople letnje dane ponudio mušterijama točeno ledeno hladno pivo u kriglama od pola litre sa zamrznutom penom na vrhu.

Ovaj efekat se postiže uz pomoć aparata sličnih onima za proizvodnju smrznutog jogurta, a takvo pivo ostaje hladno najmanje 30 minuta i na temperaturi od preko 40 stepeni.

Istraživači kompanije "Kirin" su utvrdili da se u proseku velika krigla piva ispija za 22 minuta, ali da je ženama i mlađim ljubiteljima ovog pića nekada za to potrebno znatno duže vreme, pa će biti zadovoljni što im sve do kraja pivo neće biti mlako.

Iza svega stoji nastojanje "Kirina" da zaustavi opadanje prodaje piva mlađim mušterijama, koje sve radije konzumiraju vino i koktele koji su ušli u modu.

Točeno pivo sa smrznutom penom trenutno može da se dobije u više od 200 lokala širom Japana, a u planu je da se ta ponuda proširi na oko hiljadu ugostiteljskih objekata.

"Ljubav prema ledeno hladnom pivu je univerzalna", kaže Kunihiko Kadota, direktor marketinga kompanije "Kirin", što objašnjava interesovanje za ovu inovaciju koje se javilo i van Azije - u Americi i Evropi.

(Tanjug)


PROČITAJTE JOŠ...

 

NAJČITANIJE

Posao za građevinskog tehničara. ...

U nedelju, 21. aprila 2024. godine, od 08 do 14 časova...

Zbog remonta distributivnih trafo stanica, izgradnje pri...

Posao za diplomiranog pravnika. ...

Stručnjaci preporučuju profesionalno čišćenje zuba ...

U četvrtak i petak bez struje delovi Bečeja i Bačkog ...

NAJNOVIJE

U nedelju, 21. aprila 2024. godine, od 08 do 14 časova...

Dom zdravlja Bečej najavio je organizaciju preventivnih...

Garatovano nazaboravan, inspirativan i bezbrižan odmor ...

U subotu, 20 aprila, u Gradskom pozorištu Bečej biće ...

Obaveštavaju se građani opštine Bečej da „Potisje-...

Posetite Svetofor u Novom Bečeju i otkrijte zašto smo ...

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Shopify.com
Prihvati
Otkaži
Unknown
Unknown
Prihvati
Otkaži