Rezultati jednog kanadskog istraživanja pokazali su da deca koja u detinjstvu aktivno uče još jedan jezik pored maternjeg lakše obavljaju više radnji istovremeno, ali često imaju problema sa rečnikom u oba jezika.

Deca koja govore dva jezika lakše paralelno obavljaju dve aktivnosti, ali često imaju problema sa rečnikom u oba jezika.

Rezultati jednog kanadskog istraživanja pokazali su da deca koja u detinjstvu aktivno uče još jedan jezik pored maternjeg lakše obavljaju više radnji istovremeno.

Kanadski psiholozi s Univerziteta Jork u Torontu došli su do tog otkrića obavivši ispitivanja na više dvojezičkih populacija.

Psiholozi su ispitivali saznajne sposobnosti 104 deteta starosti od šest godina, pri čemu je, sa jedne strane, bila grupa anglofone dece, a sa druge grupa sastavljena od malih dvojezičara. Uz engleski, deca su govorila francuski, španski ili kineski.

Deci su postavljani kako zadaci istovremenog obavljanja određenih funkcija na računaru gde su se bolje snalazili bilingvisti, tako i gramatičke vežbe, konjugacija i vokabular, gde su bila bolja deca koja su govorila samo engleski jezik.

(Tanjug)