Javno preduzeće JP „Toplana” Bečej obaveštava kupce toplotne energije priključene na sistem daljinskog grejanja (SDG) da se proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom u uslovima vanrednog stanja u Republici Srbiji
odvija bez zastoja i u skladu sa Odlukom o uslovima i načinu snabdevanja toplotnom enrgijom iz sistema daljinskog grejanja i Tehničkih uslova za priključenje i korišćenje toplotne energije.
Proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom kupaca vrši se, kao i pre uvođenja vanrednog stanja, u zavisnosti od spoljašnjih uslova (temperature spoljašnjeg vazduha) i u periodima dana propisanim članom 38. Odluke (radnim danom od 6:00 do 21:00 čas, a subotom, nedeljom i praznikom od 7:00 do 22:00 časa).
Primedbe na kvalitet isporučene toplotne energije, prijavu nepravilnosti u funkcionisanju toplotnih podstanica i kućnih instalacija grejanja kao i na uočene havarije (curenje vode) iz distributivne mreži kupci mogu prijaviti na dole navedene telefone:
- dežurna služba: 021/6915-470 (svakog dana u toku 24 časa)
- centrala: 021/6912-761 (radnim danom 07:00 do 15:00 časova)
i radnim danom na e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Informacije o stanju duga i načinu servisiranja istog možete dobiti pozivom na broj telefona: 021/6912-761 (radnim danom 07:00 do 15:00 časova), odnosno putem mejla na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.