Javno preduzeće JP „Toplana” Bečej obaveštava kupce toplotne energije priključene na sistem daljinskog grejanja (SDG) da se proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom u uslovima vanrednog stanja u Republici Srbiji

odvija bez zastoja i u skladu sa Odlukom o uslovima i načinu snabdevanja toplotnom enrgijom iz sistema daljinskog grejanja i Tehničkih uslova za priključenje i korišćenje toplotne energije.

Proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom kupaca vrši se, kao i pre uvođenja vanrednog stanja, u zavisnosti od spoljašnjih uslova (temperature spoljašnjeg vazduha) i u periodima dana propisanim članom 38. Odluke (radnim danom  od  6:00  do  21:00  čas,  a  subotom,  nedeljom  i praznikom od 7:00 do 22:00 časa).

Primedbe na kvalitet isporučene toplotne energije, prijavu nepravilnosti u funkcionisanju toplotnih podstanica i kućnih instalacija grejanja kao i na uočene havarije (curenje vode) iz distributivne mreži kupci mogu prijaviti na dole navedene telefone:

-       dežurna služba: 021/6915-470 (svakog dana u toku 24 časa)

-       centrala: 021/6912-761 (radnim danom 07:00 do 15:00 časova)

i radnim danom na e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Informacije o stanju duga i načinu servisiranja istog možete dobiti pozivom na broj telefona: 021/6912-761 (radnim danom 07:00 do 15:00 časova), odnosno putem mejla na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.