U utorak, 26. novembra, skupština opštine Bečej održala je svoju 53. sednicu u ovom sazivu.

Sednici koja je trajala nešto manje od sat vremena prisustvovao je trideset i jedan odbornik od trideset i šest koliko čini lokalni parlament, a polemisalo se o deset tačaka dnevnog reda. Odluke o izvršenju budžeta opštine za tekuću godinu i trećem rebalansu usvojene su bez sučeljavanja, kao i ona vezana za osnivanje Saveta za mlade opštine Bečej.

Žustra rasprava vodila se u vezi sa četvrtom tačkom dnevnog reda, odnosno, davanjem prethodne saglasnosti za novo zaduživanje javnog preduzeća „Toplana“. Kredit koji se uzima je za potrebe izmerenja duga prema javnom preduzeću „Srbijagas“ Novi Sad i služiće i za trajna obrtna sredstva. Kako je objasnio direktor ovog preduzeća, Dejan Vuković, kredit u iznosu od 43 miliona dinara koji toplana podiže nije investicionog karaktera već je namenjen tekućoj likvidnosti. Kao bitno, on je istakao i to da je kamatna stopa 4.5% dok je kod prethodno uzetog kredita bila 6%, ali i to da će se ovaj novi kredit otplaćivati tek kada se otplati onaj uzet pre više od dve godine. Njega je podržao i predsednik opštine, Dragan Tošić, koji je naglasio i da problem „Toplane“ i njenog poslovanja nije nešto što se desilo tek sada, već da je to posledica lošeg rada u poslednjih dvadeset i pet godina. On je dodao i da će rešavanje problema „Toplane“ biti tema kojom će se baviti prilikom kreiranja budžeta za narednu godinu.
Predstavnicima vlasti suprotstavio se Milan Bokun, odbornik grupe „Samo lokalno“, koji je kritikovao kako ponovno zaduživanje ovog javnog preduzeća, tako i njegovo poslovanje, ali iznose kojima se iz sredstava budžeta finansira poslovanje JP „Toplana“.
Posle više od pola sata rasprave, skupština je usvojila odluku kojom se daje prethodna saglasnost „Toplani“ da uzme kredit i to sa 28 glasova za, bez glasova protiv i sa tri suzdržana glasa.

Osim ovoga, na jučerašnjoj sednici usvojena je i odluka da se Dejan Terzić imenuje za direktora sportskog centra. On je do sada bio vršilac dužnosti direktora.