U Srednjebanatskom regionu krajem februara, prema podacima Nacionalne službe za zapošljavanje (NSZ) bilo je 19.611 nezaposlenih ili za 5,8 odsto više nego na kraju prošle godine, saopštila je danas Privredna komora Zrenjanin.

 

Kako se navodi, u februaru ove godine u odnosu na 2012. najveće povećanje nezaposlenosti bilo je u Zrenjaninu - za 825, odnosno za 8,1 odsto, dok u opštini Novi Bečej procenat povećanja nezaposlenosti iznosi 5,6 odsto.

U opštininima Nova Crnja, Žitište i Sečanj broj nezaposlenih je sa minimalnim povećanjem, što znači da ni u jednoj opštini srednjebanatskog regiona na kraju februara 2013 .godine nije došlo do smanjenja broja nezaposlenih lica.

Na evidenciji nezaposlenih u NSZ za Srednjebanatski okrug je i 1.132 lica sa visokom školskom spremom "što u značajnoj meri odražava nizak nivo tehničko-tehnološkog razvoja privrede i nemogućnost angažovanja visokostručnog kadra" kazao je Momčilo Nikolčić iz Privredne komore Zrenjanin.

Ukazao je da je na evidenciji nezaposlenih i 4.789 lica starijih od 50 godina sa vrlo malim ili skoro nikakvim mogućnostima za zapošljavanje. Čak 1.683 osobe čekaju posao pet do 10 godina, a duže od toga 1.130 lica.


izvor: RTV


PROČITAJTE JOŠ...

 

NAJČITANIJE

Posao za 20 šivača  ...

Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Bečeju u...

Posao u poliklinici Šarac u Bečeju ...

Posao za prodavca i menadžera maloprodajnog objektaPosl...

Posetite Svetofor market u Novom Bečeju i saznajte zaš...

Posao za automehaničara ...

NAJNOVIJE

Posao za 20 šivača  ...

U proleće, kada priroda buja i vreme je za spremanje se...

U sredu 15. maja bez struje delovi Bečeja, a u četvrta...

Maj je ključan period za vlasnike kućnih ljubimaca da ...

     Parodontalna bolest - pre i posle &...

Leto je idealno doba godine za odmor, avanture i stvaran...

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Shopify.com
Prihvati
Otkaži
Unknown
Unknown
Prihvati
Otkaži